CORRECTION to April 8 story on Arizona House access

EDS: Clients who used a Cronkite News story slugged BC-CNS-House Access that moved Friday, April 8, under a WASHINGTON dateline are asked to use the following correction. A corrected version of the story has been posted here. The error occurred in the 24th paragraph of the original article.

WASHINGTON – An April 8 Cronkite News story about press access to the Arizona House of Representatives misstated the background of a reporter involved. Arizona Capitol Times reporter Hank Stephenson has a 2014 misdemeanor conviction, according to his paper.